wtorek, 7 stycznia 2014

Szkoła.... ;)

Siema!
Po pierwsze przepraszam, że nie napisałam wczoraj posta ale nie siedziałam wczoraj na komputerze bo się źle czułam i nie miałam z tego powodu chęci, a po drugie no to jak tam w szkole my już wróciliśmy dzisiaj był pierwszy dzień po feriach świątecznych. Ja zazwyczaj wstaje do szkoły o 7:00 i było bardzo ciężko gdyż w święta wstawałam o 12:00 ale dałam radę xD. 
Dzisiaj miałam ciągle przeczucie, że jest poniedziałek lecz wszystko się zmieniło gdy pojechałam na tkactwo. Po tkactwie spotkałam się z moją przyjaciółką Kają (Kadżą) było bardzo śmiesznie jednak gdy jechałam do domu było mi bardzo nie dobrze i strasznie mi się kręciło w głowie (CHYBA JESTEM CHORA) :(

To tyle na dzisiaj no to papa pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz