sobota, 4 stycznia 2014

Kaktusy...

Siemka!
Chciałabym wam pokazać moją hodowlę kaktusów.
Mam ich 14.
Moja przyjaciółka Ala zaczęła pierwsza je hodować. Na początku kaktusy mi się nie podobały, tym bardziej w takiej ilości ale przyszły moje urodziny(to było parę lat temu) koleżanka dała mi w prezencie  kaktusa no i położyłam go na parapecie ale potem dostałam drugiego od mojego dziadka, który już nie żyje i wiecie co spodobały mi się kaktusy, więc dokupiłam jeszcze  dwa dużo ich też podostawałam aż w końcu ich trochę się nazbierało tylko jest jeszcze tyle ślicznych kaktusów a ja zaraz nie będę miała miejsca na parapecie a tam wyglądają najładniej. :(

A oto kilka zdjęć :
Mój pierwszy kaktus ♥


Drugi kaktus ☺

Wszystkie kaktusy ♥

A te kaktusy dostałam niedawno☻



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz