czwartek, 2 stycznia 2014

Pierwszy post

Hej!
Jestem Emila (Emi), mam 12 lat. Mieszkam w okolicach Wrocławia. To jest mój pierwszy blog i jeszcze go nie ogarniam, i raczej szybko nie ogarnę. :D
Na moim blogu znajdziecie różne informacje na temat moich przygód.
Interesuje się sportem muzyką i tkactwem, na co dzień spotykam się z przyjaciółmi, jeżdżę na rolkach, chodzę na spacery z psami i jeżdżę na zajęcia dodatkowe.
Przy sprzątaniu zawsze tańczę i śpiewam. xD
Pół dnia mogę przegadać  na skypie.
Aha i mam też brata Bartka, który ma już 15 lat. O wow on ma 15 lat ten nowy rok mi zawrócił w głowie.
No właśnie jak wam minął sylwester?
Mi bardzo dobrze spędziłam go z moją przyjaciółką Alą było bardzo bardzo śmiesznie.
No i to już tyle, jak na pierwszy post to chyba wystarczająco informacji na mój temat ale możecie więcej się dowiedzieć. Papapa :***************

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz